Politica de retur
Conform Ordonantei nr. 130/2000 (actualizata de OUG 34/4.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului“.
SC DARMAPLANT SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 15 zile lucratoare, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: comenzi @ darmaplant.ro sau la numarul de telefon: 0784.172.417.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
- Produse uzate sau deteriorate.
- Produsele care nu se afla in ambalajul original
Procedura de denuntare si retur:
PASUL 1
- Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:
- la adresa de email comenzi @ darmaplant.ro
- la numarul de telefon 0784.172.417
- prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa str. Dimitrie Cantemir, nr. 24A, Sibiu.
PASUL 2
- Un operator Darmaplant va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre firma de curierat cu care colaboram, GLS.
În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.
PASUL 3
- Clientul predă curierului produsul in ambalajul original împreună cu toate documentele primite inițial.
PASUL 4
- Suma achitata initial de client va fi rambursata prin transfer bancar, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Darmaplant impreuna cu scrisoarea de denuntare. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
- Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.
Alte observații:
- Se accepta returul numai in termen de 15 zile de la primirea coletului.
- In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
- Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere. Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.
- în contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.